دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
نوشته شده توسط : دانتل

دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ پس از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی امکان پذیر می باشد. تمامی متقاضیان باید در زمان های تعیین شده‌ به سایت آموزش و پرورش استان محل زندگی خود مراجعه کنند و اقدام به دریافت کارنامه نمونه دولتی نمایند. همینطور متقاضیان باید در صورت داشتن اعتراض به نتایج آزمون، در زمان مشاهده کارنامه نسبت به ثبت اعتراض در سامانه اقدام نمایند. در ادامه جزئیات بیشتری را از دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 ارائه کرده ایم.

دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

تقریبا یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی، نتایج مرتبط با آن نیز منتشر می گردد. در این زمان دانش آموزانی که در جلسه آزمون حضور داشته‌ اند، می توانند به سامانه آموزش و پرورش استانی مراجعه کنند و اقدام به دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ نمایند.

از مهم ترین مندرجات کارنامه آزمون نمونه دولتی تعداد سوالات صحیح، تعداد سوالات غلط و تعداد سوالات نزده آن ها می باشد. ضمن اینکه در صورت قبولی شرکت‌ کنندگان‌، مدرسه محل قبولی نیز در کارنامه نمونه دولتی به همراه رشته‌ انتخابی داوطلبان درج می شود.

در زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی، دسته ای از دانش آموزان که در این آزمون پذیرفته‌ نشده‌ اند و یا نسبت به نمره کارنامه آزمون نمونه دولتی خود اعتراض دارند، می توانند از طریق سایت ثبت نامی اعتراض شان را ثبت نمایند تا در صورت تائید مورد بررسی قرار بگیرد.

زمان دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403

تمامی داوطلبان پس از شرکت در آزمون نمونه دولتی، منتظر اعلام نتایج می باشند تا با دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ از وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود مطلع شوند. با توجه به استانی بودن آزمون نمونه دولتی نهم به دهم، زمان اعلام نتایج این آزمون نیز در مناطق مختلف با یکدیگر متفاوت است. 

 تاکنون زمان دریافت کارنامه نمونه دولتی 1402 – 1403 اعلام نشده است. اما بر اساس رویه سال های گذشته، احتمالا دریافت کارنامه نمونه دولتی نهم به دهم تا نیمه های مرداد ماه امکان پذیر باشد.

در یک بررسی کلی بر اساس رویه سال های گذشته، می توان گفت که نتایج آزمون نمونه دولتی معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون، منتشر می گردد و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد. در صورت انتشار هر گونه اخبار پیرامون دریافت کارنامه نمونه دولتی  در این قسمت اطلاع رسانی خواهیم کرد..

سامانه دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

همانطور که پیش تر نیز اشاره‌ کرده‌ ایم، شرکت کنندگان در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم باید برای دریافت نتایج و کارنامه نمونه دولتی به سایت اعلام شده‌ از سوی آموزش و پرورش استان محل زندگی خود مراجعه کنند.  ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی به صورت استانی صورت می گیرد و اعلام نتایج آن نیز از سوی سایت های آموزش و پرورش هر استان انجام می گردد. به همین دلیل زمان مشاهده اعلام نتایج و دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برای هر سامانه نیز متفاوت است.

برای راهنمایی شما عزیزان در جهت دسترسی آسان به سامانه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان محل زندگی خود، در این قسمت آدرس تمامی سامانه های اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی را برای استان های مختلف آورده‌ ایم. شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی استان مورد نظرتان، اقدام به دریافت نتیجه نمایید.

  1. سایت نمونه دولتی آذربایجان شرقی :    namatest ir
  2. سایت نمونه دولتی آذربایجان غربی :    snj.awaedu.ir
  3. سایت نمونه دولتی اردبیل :    217.219.153.218
  4. سایت نمونه دولتی اصفهان :    sanjesh.isfedu.ir
  5. سایت نمونه دولتی البرز :    sanjesh.alborzedu.ir
  6. سایت نمونه دولتی ایلام :    ilam.natije.ir
  7. سایت نمونه دولتی بوشهر :    buedu.ir
  8. سایت نمونه دولتی تهران :    azmoon.tehranedu.ir
  9. سایت نمونه دولتی شهرستان های تهران :    sanjesh.teo.ir
  10. سایت نمونه دولتی چهارمحال و بختیاری :    sanjesh.chbedu.ir
  11. سایت نمونه دولتی خراسان جنوبی :    azmoon.skedu.ir
  12. سایت نمونه دولتی خراسان رضوی :    nemone.razavi.medu.ir
  13. سایت نمونه دولتی خراسان شمالی :    azmoon.nkhedu.ir
  14. سایت نمونه دولتی خوزستان :    azmoon.khouzedu.ir
  15. سایت نمونه دولتی زنجان :    sabtenam.zanjanedu.ir
  16. سایت نام نمونه دولتی سمنان :    sanjesh.semedu.ir
  17. سایت نمونه دولتی سیستان و بلوچستان :    78.38.114.105
  18. سایت نمونه دولتی فارس :    sanjesh.farsedu.ir
  19. سایت نمونه دولتی قزوین :    nemooneh.qazvinedu.ir
  20. سایت نمونه دولتی قم :    asazmoon.qomedu.ir
  21. سایت نمونه دولتی کردستان :    azmoon-kurd.medu.ir
  22. سایت نمونه دولتی کرمان :    sanjesh.kermanedu.ir
  23. سایت نمونه دولتی کرمانشاه :    azmoonkedu.ir
  24. سایت نمونه دولتی کهگیلویه و بویراحمد :    azmoon.kbedu.ir
  25. سایت نمونه دولتی گلستان :    nemooneh.goledu.ir
  26. سایت نمونه دولتی گیلان :    sanjesh.giledu.ir
  27. سایت نمونه دولتی لرستان :    lorestan.examtest.ir
  28. سایت نمونه دولتی مازندران :   mazazmoon.medu.ir
  29. سایت نمونه دولتی مرکزی :    markazi.natije.ir
  30. سایت نمونه دولتی هرمزگان :  10.187.50.22
  31. سایت نمونه دولتی همدان :  hamedan.natije.ir
  32. سایت نمونه دولتی یزد : result.yazdedu.ir

در نظر داشته باشید که پیش از اعلام نتایج آزمون دسترسی به این سامانه ها امکان پذیر نیست. به همین دلیل سعی کنید در زمان های تعیین شده‌ به سایت استانی خود مراجعه کرده و نتایج آزمون خود را مشاهده کنید.

نحوه دریافت کارنامه نمونه دولتی 1402 – 1403

دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت کرده اند، باید برای دریافت کارنامه قبولی آزمون نمونه دولتی به سامانه آموزش و پرورش هر منطقه و به عبارتی دیگر سایت ثبت نامی خود مراجعه کنند. اینگونه می توانند ضمن اطلاع از نتایج مرتبط با این آزمون و بررسی وضعیت قبولی و یا عدم قبولی خود، کارنامه آزمون نمونه دولتی را نیز دریافت و بررسی کنند.

در نظر داشته باشید که محیط کاربری سامانه های آموزش و پرورش هر استان با استان های دیگر متفاوت می باشد. به همین دلیل نمی توان به طور دقیق نحوه دریافت کارنامه نمونه دولتی را در این قسمت شرح داد. اما روش کلی مشاهده کارنامه آزمون نمونه دولتی در اغلب سایت ها مشابه است که در ادامه به آن پرداخته‌ ایم:

  • آدرس سامانه آموزش و پرورش استان محل سکونت خود را در مرورگر خود وارد کنید.
  • وارد سامانه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم شوید. سپس بر روی گزینه مرتبط با آزمون نمونه دولتی کلیک کنید.
  • در صفحه جدید ایجاد شده‌، “نام کاربری” و “رمز عبور” خود را وارد نمایید و در نهایت بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید.
  • در پایان، گزینه مرتبط با اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی را انتخاب نمایید و کارنامه نمونه دولتی را دریافت کنید.
 

اعتراض به نمرات کارنامه آزمون نمونه دولتی 

برخی از دانش آموزان نهمی پس از دریافت کارنامه نمونه دولتی و مشاهده نتایج آزمون نمونه دولتی به نمرات دریافتی و نتایج آزمون خود اعتراض دارند. این دسته از دانش آموزان می توانند در بازه های زمانی اعلام شده‌ نسبت به ثبت اعتراض اقدام کنند و منتظر پاسخ کارشناسان در این زمینه باشند.

در صورتی که اعتراض دانش آموزان همراه با دلایل درست و منطقی باشد، به آن رسیدگی خواهد شد. توصیه می کنیم دانش آموزان برای اطمینان از اعتراض خود، حتما کارنامه دریافتی و تعداد پاسخ های درست و غلط خود را بررسی کنند.

 

مشاوره دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

دانش آموزانی که جزو اسامی پذیرفته‌ شدگان آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی نیستند، اما از سویی دیگر به دلیل نمره دریافتی جزو مردودی های این آزمون نیز به شمار نمی روند، در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی قرار می گیرند. دانش آموزانی که در لیست ذخیره قرار می گیرند، دارای فرصت مجددی برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی هستند.

در صورتی که ظرفیت مدارس نمونه دولتی با دانش آموزان پذیرفته‌ شده‌‌ تکمیل نشود و برخی از آن ها از ثبت نام در مدرسه مورد نظر انصراف دهند، ظرفیت خالی به دانش آموزان ذخیره تعلق می گیرد. 

پذیرفته‌ شدگان در این آزمون باید در بازه های زمانی اعلام شده‌‌، برای تکمیل مراحل ثبت نام خود به سایت ثبت نام آزمون نمونه دولتی مراجعه کنند؛ در غیر اینصورت، به معنای انصراف آن ها از ثبت نام در مدرسه نمونه دولتی تلقی می شود.

در صورتی که پس از مطالعه این مقاله، ابهاماتی پیرامون دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ برایتان وجود دارد، می توانید پاسخ سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل دریافت کنید. برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود از طریق برقراری تماس با با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی دانتل در ارتباط باشید.

همراهان گرامی برای اطلاع از آخرین اخبار تحصیلی می توانید عضو کانال تلگرامی مشاوره تحصیلی دانتل کو شوید.

برای دریافت مشاوره در زمینه ” دریافت کارنامه نمونه دولتی 1402 – 1403 “ می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی دانتل با شماره 91005066-021 تماس بگیرید.

 

سوالات متداول 

 

دریافت کارنامه نمونه دولتی 1402 – 1403 در چه تاریخی امکان پذیر است ؟

تا کنون زمان دقیقی برای دریافت کارنامه اعلام نشده است.

 

نحوه دریافت کارنامه آزمون نمونه دولتی 1402 – 1403 چگونه است ؟

تمامی متقاضیان باید برای دریافت کارنامه نمونه دولتی به سامانه دریافت نتایج استان محل زندگی خود مراجعه کنند.

 

سامانه دریافت کارنامه نمونه‌دولتی چه سامانه ای می باشد ؟

سامانه اعلام نتایج نمونه دولتی برای هر استان متفاوت از سایر استان ها می باشد که لیست آن در متن مقاله فوق آورده‌ شده‌ است.

منبع: کارنامه نمونه دولتی





:: برچسب‌ها: دریافت کارنامه نمونه دولتی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: